ניצחון בתיק גירושין

תהליך הגירושין הוא מורכב בכל רמה אפשרית. מעורבים בו רגשות, כספים ומחלוקות רבות אחרות, בין היתר: אחזקת ילדים, משמורת ילדים,הסדרי ראיה ועוד.

תקופת הגירושין היא תקופה משנה חיים למס' אנשים, לעיתים אף באופן קשה ומוחלט. כששומעים את המושג "ניצחון" בתיק הגירושין –  "הרוויח" יותר או מי הפסיד פחות, העניין קשור לתמונה הכללית ולתחושה ממנה יצאתם מהליך זה.

בעצם תחושת הניצחון קשורה לשליטה שלכם על המצב אם כן, איך להפוך את המצב הזה ממצוקה ליציאה לדרך חדשה:

  1. רכשו ידע מקיף ככל האפשר, על תהליכי הגירושין, השלבים השונים והאפשרויות לפתרון הבעיות העומדות במחלוקת עם בן זוגכם. ידע מעניק בטחון. בידקו מה יקרה אם וקחו בחשבון שאתם לא יודעים הכל.
  2. הכינו את עצמכם, פיזית – דהיינו הצטיידו בכל הניירת הדרושה כדי להביא את טענותיכם או התנגדותכם. איספו מידע, כדי שניתן יהיה להעביר אותו לאיש מקצוע ולסייע לו להכין עבורכם את התוכנית המוצלחת ביותר בתביעת הגירושין.
  3. בידקו את עצמכם פנימה והחוצה היטב, לגבי הצורך או הרצון שלכם לסיים את המערכת הזוגית. האם עשיתם עבורכם ועבור הילדים, במידה וישנם – את כל מה שניתן, כדי לפתור את המחלוקות הזוגיות, לפני שהחלטתם לסיים את הקשר ולפרק את המשפחה.
  4. כדי להמנע מטעויות קשות, אשר ישפיעו בוודאי עליכם ועל כל בני המשפחה – רכשו שרותיו של עו"ד בעל נסיון ובעל ידע, אשר יעניק לכם את האסטרטגיה הטובה ביותר ותהיה ביכולתו האפשרות להתמודד עם הצרכים שלכם אל מול המציאות של חייכם. עו"ד מנוסה יכול לשפר את ההישגים שלכם מבחינת חלוקת הרכוש, הסדרי הראייה ושאר דרישותיכם. כך סיכוייך לנצח בתיק הגירושין יגדלו.
  5. הציגו כל מה שיש לכם מול עוה"ד שבחרתם. עו"ד יכול לייצג אתכם בדרך הטובה ביותר, אם בידו את כל המידע – גם את המידע שהייתם מעדיפים לשמור לעצמכם. מה שלא תגידו, עלול בכל מקרה להתגלות בביהמ"ש ולהותיר אתכם כשידכם על התחתונה. בכל מקרה אפשרו לעורכי הדין להתדיין ביניהם, לפני היציאה ל"קרב" ולהשקיע מאמץ להגיע למשא ומתן בדרכי שלווה.

אם תקפידו ככל הניתן לשמור על קור הרוח שלכם ועל שלוות הנפש, מבלי להגרר לפרובוקציות רגשיות קשות, אשר יפגעו בכם, הרבה יותר מאשר ישחררו את תחושותיכם הקשות – יש סיכוי שאכן יסתיים תהליך הגירושין שלכם בתחושת ניצחון.