עורך דין גירושין

משרד עורכי הדין אמיר זבולון הוקם ומנוהל ע"י עו"ד אמיר זבולון.
צוות המשרד מונה עורכי דין גירושין ומגשרים בעלי נסיון וידע רב בתחום המעמד האישי, המשפט האזרחי ודיני המקרקעין.
העבודה המשפטית של המשרד מבוצעת באופן מקצועי ואיכותי תוך ליווי צמוד של הלקוח ע"י עורך דין גירושין ושימת דגש על מתן יחס אישי מסור, אמין והגון.

כעורכי דין לגירושין, מטרתנו היא להביא לפתרון משפטי ארוך טווח מבלי להשאיר קצוות פתוחים כשמעל הכל רואים אנו כערך עליון את שלומם וטובתם של הילדים!
אנו מאמינים כי על אף שפירוד הינו הליך גירושין כואב וטעון רגשית, יש לפעול בכל דרך אפשרית על מנת שבני הזוג ייפרדו ויפנו לדרכם החדשה כידידים.

עורכי הדין לגירושין במשרדנו מטים אוזן קשבת לסוגיות והדילמות שמעלה הלקוח תוך מתן תמיכה, ייעוץ ובניית אסטרטגיה נבונה המובילה לפתרון יצירתי.
מטרתנו היא להוביל את הלקוח לעליונות משפטית בגירושין ולפעול לשם השגת מטרותיו בדרך הוגנת ורכה ככל שניתן, אף מחוץ לכותלי בית המשפט.

תהליך הגירושין גדוש במטלות ועניינים רבים שיש לבצע עד לחתימה הסופית על מסמכי הגירושין, ולכן לעיתים דרושה עבודה של מומחים לשם כך, ממולץ לגשת למשרד עורכי דין המתמחה בגירושין, אשר מאגד בתוכו את ההכשרה והניסיון הדרושים על מנת שהלקוח יצא כשידו על העליונה, אם זה מבחינת הסדרי הראייה והמשמורת על הילדים, או אם מדובר בחלוקת רכוש טובה עבורו.

עורך דין בעל ניסיון רב בתחום יתכנן את אסטרטגיית הגירושין כך שתהיה אופטימאלית ותתאים באופן מלא לכל מקרה ומקרה. לאחר מכן הוא יורה ללקוח המתגרש כיצד עליו לפעול. עורך הדין ילווה את הלקוח בתביעה עצמה, היכן לתבוע את הצד השני – ברבנות או בבית הדין לענייני משפחה, ואם הזוג מוכן להגיע להסדר, עורך הדין מטפל בהסכם הגירושין.

משרד עורכי דין גירושין מטפל גם בכל עניין הסדרי הראייה והמזונות. תחום זה יכול להיות קשה ורגיש כי מדובר גם במזונות שזה עניין כספי מכריע בחייהם של בני הזוג לאחר שהתגרשו, וגם בילדים שהם החשובים ביותר להורים. במקביל, מטפל עורך הדין בחלוקת הרכוש והנכסים של שני הצדדים, ומנסה להשיג ללקוחו כמה שיותר באמצעות ידיעת החוק והשגת עליונות בבית המשפט.

במידה ואחד מבני הזוג מחליט כי הוא רוצה להתגרש, יש כמה כללים ועצות שיש לנהול על פיהם. ראשית, עליו לפנות לעורך דין גירושין ולשמור על דיסקרטיות. עורך הדין יחל מייד בתכנון אסטרטגיית הגירושין, ועל פיה יוחלט לאיזו ערכאה לפנות בתביעה. משמעות הדיסקרטיות היא כי אם בן הזוג השני יגלה שהוא רוצה להתגרש, הוא עלול להקדים אותו ולהגיש תביעה באיזה בית דין שהוא רוצה – בבית הדין לענייני המשפחה או בבית הדין הרבני.

אם חושדים כי הצד השני בוגד, יש לבדוק האם זה באמת כך ולאסוף הוכחות לכך. ההוכחות יעזרו לזכות בתביעה ויעמידו את ההליכים המשפטיים לטובת התובע. גם אם הבגידה היא אינה מינית והיא אינה כוללת קיום מערכת יחסים עם צד אחר, יש גם בגידות הקשורות לפן הכספי. בן הזוג יכול לפתוח חשבון בנק נוסף, או לנהל בחשאי עם אחרים עסקים, ואף שימוש בכסף שחור.